ניהול אפקטיבי – איך אפשר להספיק יותר, עם חיוך?

אף אחד מאיתנו לא נולד מנכ"ל או מנהל. ניהול בכל הרמות הוא משימה מורכבת, הדורשת יכולות גבוהות בתחומים רבים. ביניהם תחומים טכניים ומקצועיים, ניהול זמן, משא ומתן, יחסים, ועוד. הבשורה הטובה היא, שניתן ללמוד ניהול אפקטיבי. וזה גם חשוב. מה יתרמו עקרונות הניהול האפקטיבי לארגון שלכם, ואיך לומדים לנהל אפקטיבי? קראו וגלו.

מהו ניהול אפקטיבי?

לכל מנהל או מנכ"ל סגנון ניהול משלו. יש מנהלים שקשה להם לומר "לא", ולעומתם יש כאלה שנוהגים כלפי צוות העובדים הכפוף להם בצורה כוחנית ומאד פוגענית. יש מנהלים שמשקיעים המון בכתיבת כל מייל, ובצד השני של המתרס, כאלה אצלם המיילים חשובים "הולכים לאיבוד" בבליל המיילים היומי שקשה להתמודד עימו.

ניהול ממוקד להשגת יעדים

ניהול אפקטיבי מאפשר למנכ"ל ולמנהל בדרגי הביניים להשיג יותר בכל זמן נתון. אנו מבצעים כיועצים ארגוניים התאמות ודואגים כי שיטת ניהול זו המושתתת על יסודות ועקרונות קבועים. עוברת התאמה עבור כל ארגון על פי מאפייניו הייחודיים. שיטת הניהול האפקטיבי, מאפשרת להשקיע מאמצים בחשוב ובדחוף, לגשת לכל משימה בצורה יעילה. להניע ולנהל עובדים באופן מדויק שגורר תוצאות, ולהגיע להישגים תוך שמירה על אקלים ארגוני חיובי החשוב להצלחה.

ניהול אפקטיבי – להתבונן על המציאות דרך משקפיים חדשות

הניהול האפקטיבי הינו מיומנות נרכשת. אפשר ללמוד לאמץ ולהשתפר. במהלך הלימוד והתהליכים, נבחנות שיטות העבודה בתחומים כמו ניהול זמן אפקטיבי המתמקד בתיעדוף, וביכולת המיקוד; ניהול תקשורת פתוחה ושיחות עם הצוות הגורמים להנעה לפעולה, יצירת תהליכי עבודה מסודרים, העברת מסרים בצורה בונה; לשפר מיומנויות של ניהול פרויקטים ומשימות תוך עמידה ביעדי הארגון; שיפור יכולות בניהול קונפליקטים והתמודדות עם מצבי משבר עסקיים תוך הנעה תמידית לשיתוף פעולה, תוך שמירה על סדר העדיפויות ומשא ומתן מכבד; ועוד.

קחו את ההגה לידיים!

ניהול אפקטיבי דורש מן המנהלים המיישמים אותו יוזמה, אסרטיביות וחדות. אין להתבלבל בין אסרטיביות לאגרסיביות – תקשורת וניהול אסרטיביים מתארים הבנה עמוקה של המטרה ומחויבות להשגתה, ביחד עם שמירה על כבודו של האחר והימנעות מהתעמרות או פגיעה בו. המנהל האפקטיבי מוביל את הצוות לפעילות מיטבית (גם אם לחוצה לעיתים) להשגת המטרות, תוך שמירה על תקשורת בונה ואוזן קשבת. כמו גם טיפוח המוטיבציה והערכה של כל איש צוות שתורם את חלקו בהצלחה.

פנו אלינו לקבלת עוד פרטים בעניין ניהול אפקטיבי של הארגון שלכם

היה וגם אתם מוצאים כי היום אינו מספיק לכם, אם משימות חשובות נדחקות לסוף היום ובסופו של דבר נעשות באופן לא ממוקד או לא מוצלח מספיק; באם הבנתפ כי האווירה בארגון לא מספיק יצרנית או אם צוותי הפעולה אינם מגובשים מספיק; אם גם אתם, כמנהלים, מרגישים בסיומו של יום שסדר היום שלכם לא מבטא את סדרי העדיפויות בחברה או בעסק – פנו אלינו.

מפגש חשיבה במתנה

אנו מציעים לכם לקבל מפגש סיעור מוחות בנושא חשוב זה – במתנה. נסייע למנהלי הארגון למצוא את סגנון הניהול המתאים לו, תוך ביטוי אסטרטגיות ניהול יעילות, יוזמה ויושרה, ניהול צוותים "בגובה העיניים" ועמידה מוצלחת ביעדים שנקבעו. אנו מלווים ארגונים ומנהלים טובים המבקשים לבצע קפיצת מדרגה.